Fandom

Resident Evil Wiki

El infame padre de Jake Muller

3.359páginas en
el wiki}}
Crear una página
Discusión0 Compartir

El infame padre de Jake Muller
El infame padre de Jake Muller Archivo.png
Información
Nombre Original:
ジェイクの父?
Aparece en:
La galería de Resident Evil 6
Propósito:
Informar
Última Edición: 18-3-2016 por Robert S.T.A.R.S
Contenido del Archivo

Albert Wesker, el padre de Jake Muller, gozaba de una constitución muy extraña. Su cuerpo era muy resistente a las infecciones virales e incluso capaz de manipular el virus que se inyectó de forma que solo le afectaran los efectos beneficiosos para él y no los que deterioran al huésped. Experimentar consigo mismo le proporcionó habilidades propias de un súper hombre.

Jake también disfruta de inmunidad contra infecciones víricas, al igual que su padre. Cuando Jake se inyectó una solución que contenía el virus C, no mostró ninguno de sus efectos.

Albert Wesker planeó el que hubiera sido el ataque terrorista más mortífero de la historia y habría logrado llevarlo a cabo de no ser porque Chris Redfield y la BSAA consiguieron acabar con él antes.

Jake nunca llegó a conocer a su padre y no sabe las atrocidades que cometió a lo largo de su vida. Además, tampoco es consciente de legado genético que heredó.

Albert Wesker, father of Jake Muller, had a very rare physiology. His body was highly resistant to viral infection, and he was even able to manipulate the virus he had injected into himself so that he would only reap their benefits and none of its deleterious effects. This self-experimentation gave him abilities that can only be described as superhuman.

As Albert's son, Jake enjoys the same immunity to viral infection. When Jake injects himself with a solution containing the C-Virus, it has no visible effect on him.

Albert Wesker planned what would have been the deadliest terrorist attacks in human history, and he would have succeeded had Chris Redfield and the BSAA not killed him in time.

Jake has never met his father and knows nothing about the atrocities he committed. He is also unaware of the genetic legacy he is heir to.

While Jake was being imprisoned in China, he wrote down his thoughts on a whim, including some thoughts on his father.

It's been about 2 months since being caught. I think I've started to pick up enough Chinese to know what some of these Neo-Umbrella guys are saying. They keep talking about my dad. I even heard the lady who gives out the nutritional supplements talk about him. I guess Albert Wesker really is my dad, and he really did try to kill everyone on the planet. Fuck.

I bet Sherry knows and that's why she needs me. Why wouldn't she tell me? Jesus Christ, my head hurts just thinking about it.

DescripciónEditar

El infame padre de Jake Muller es un archivo que aparece en la galería de Resident Evil 6.

v · d Archivos de Resident Evil 6
Jaquette-resident-evil-6-pc-cover-avant-g-1363786721.jpg41VUf-Q7mHL. SY300 .jpgRE6 Anthology.png
Campaña de Leon
Campaña de Chris
Campaña de Jake
Campaña de Ada

Wiki al azar